INFORMACJA O ZADANIU PN.:
BENEFICJENT : GMINA ŁĘCZYCA
REALIZATOR: GMINA ŁĘCZYCA/SOŁECTWO MIKOŁAJEW
Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: czerwiec 2024r.
Planowana data zakończenia realizacji zadania: grudzień 2024r.
OPIS ZADANIA :
W ramach projektu planowany jest zakup podstawowego wyposażenia jak m.in.: lodówka, kuchnia gazowa, stoły przygotowawcze, kuchnia mikrofalowa, itd. Niezbędny jest także zakup stołów do głównej sali, których na tę chwilę brakuje, a te posiadane ze względu na upływ czasu i eksploatację są w złym stanie technicznym, nie zachęcającym do korzystania z nich. Dlatego zaplanowany został także zakup nowych, które niewątpliwie wpłyną na poprawę komfortu użytkowników oraz estetykę samej świetlicy.
WARTOŚC ZADANIA :
PLANOWANA CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI: 15 000,00 ZŁ.
DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO: 15 000,00 ZŁ.
DOFINANSOWANIE PROJEKTU W RAMACH PROGRAMU SOŁECTWO NA PLUS.